بازدید چشمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان oiltester و آدرس oiltester.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دستگاه تست روغن ترانس (oil tester )

برای تست روغن ترانس ازدستگاه تست روغن (oil tester) یا همانbreak down voltage test استفاده میشود.

18,500,000 تومان


بازدید چشمی

این بازدید به منظور تعیین وجود آب آزاد یا رسوبات هم چون لجن،ذرات فلزی،

حلول، فیبرها، کربن، آلودگی ها و ....در روغن تحت سرویس دهی انجام میگیرد که در ادامه  آن آنالیز این موارد انجام می شود. این بازدید برای تخمین رنگ و شرایط نمونه روغن در سایتهای صنعتی در نظر گرفته شده است . اطلاعات بسیار مفیدی از فیلتر کردن روغن و شناسایی آلودگی های به جا مانده از آن، در رابطه با ترانسفورماتور و شرایطش حاصل خواهد شد اگر آلودگیهای نامحلول در روغن موجود باشد .در پایان برای تکمیل این بازدید چشمی لازم است  آزمایشهای دیگر و نیز استانداردهای هم چون 2001 - ASTM D1500  بکار گرفته شود تا اشکال پنهان در ترانسفورماتور مشخص شود.

برای اطلاعات بیشتر به استاندارد 84 - ASTM D1524 نگاه کنید.

تحلیل: بررسی چشمی روغن جهت بررسی وجود رسوب در آن و تطابق با استاندارد رنگ ASTM انجام می گیرد.برای اینکه عیب یابی صحیح صورت گیرد بایستی مشاهده تیرگی و ذرات مواد جامد عایقی، محصولات خوردگی فلزات و یا دیگر مواد معلق و هم چنین تغییر غیرطبیعی رنگ در روغن توسط امکانات آزمایشگاهی بررسی و آنالیز گردد. روغن بایستی کاملاً براق، شفاف وروشن باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: روغن ترانس , ,
:: برچسب‌ها: بازدید چشمی , روغن , ترانس , نیروگاه , دی الکتریک روغن , تست دی الکتریک روغن ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : fadaei
ت : یک شنبه 17 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');